Mit tegyek, ha elégedetlen vagyok a szolgáltatással vagy az ügyintézéssel?

01
Mikor nem szükséges panaszkivizsgálást kérnem?
  • Ha általános kérdése van, vagy információt kér a szolgáltatásokkal kapcsolatban (pl. árak, akciók);
  • Ha olyan műszaki jellegű hibabejelentést szeretne tenni, mint pl. áramszünet, közvilágítási hiba, szolgáltatás-kiesési problémák, elromlott szolgáltatáshoz biztosított mérőóra, megsérült oszlop vagy vezeték;
  • Ha számlázási ügyben van kérdése, vagy fizetési módot változtatna;
Milyen esetekben tehetek panaszt?
  • Ha egy korábbi megkeresés során nem oldottuk meg a szolgáltatásainkkal kapcsolatos problémáját;
  • Ha azt tapasztalja, hogy nem tartottuk be a szerződéses vagy a törvényi kötelességeinket;
  • Ha a munkatársainktól kapott információ téves, nem pontos, és ez hátrányosan érinti Önt;
  • Ha előző megkeresés alkalmával nem találta megfelelőnek a munkatársaink ügyintézését, vagy elégedetlen volt annak stílusával;

Hogyan tehetek panaszt és mi történik utána?

Személyes adatok

*
 
 

Fogyasztási hely címe

*
*
*
*

Levelezési cím

Ha nem egyezik a fogyasztási hely címével és postán kéri a visszajelzésünket, kérjük töltse ki

 
 
 
 


 

 

 

 

*


 

 


 

 
 
 
 


 

Nem vagyok robot

A csillaggal (*) jelölt adatmezők kitöltése kötelező.