Komfort Kártya

Mi is az a Komfort Kártya?

Egy kártya, amelynek segítségével az ország több mint 600 üzletében:

  • az előrefizetős árammérővel rendelkező ügyfeleink feltöltő kódot vásárolhatnak
  • csekkes ügyfeleink lekérdezhetik egyenlegüket vagy befizethetik áramszámláikat

Ügyfeleinknek, akiknél előrefizetős mérőt szerelünk fel, a szerelő viszi ki és adja át a kártyát.

Egyéb esetekben:

  • Legegyszerűbben az elfogadó helyeken, a pénztárnál, ahol a kártyaleolvasó terminálon a kártyához hozzárendelik az Ön által megadott felhasználó azonosítókat
  • SMS-ben

    06-30 344 4999 (normál díjas)
    Üzenetében a következő adatokat küldje el, egymástól szóközzel elválasztva:
    példa: K 1234567890 1234
    - K – ez jelöli, hogy Komfort Kártya igénylésről van szó
    - Felhasználó azonosító – a számlája első oldalán található 10 jegyű azonosító
    - Irányítószám
  • Online ügyfélszolgálatunkon

 Első használatkor a kártya aktiválása kerül. Az elfogadóhelyen azokat a felhasználó azonosítókat rendelje hozzá a kártyához, amelyekhez a későbbiekben ezt a fizetési módot használni szeretné. Felhasználó azonosítóját számlája első oldalán találja.

Számla befizetéséről egy bizonylatot adunk, amelyen szerepel a befizetett összeg és előrefizetős mérő esetén a feltöltő kód is.

  • Áramszámla (ha van rajta részletfizetés vagy felszólítás, akkor is lehetőség van a befizetésre)
  • Kamat
  • Felszólítási díj

Részfizetés vagy túlfizetés nem lehetséges, csak a számlák teljes nyitott összege fizethető ki.

Kérjük, igényeljen újat az elveszett vagy megrongálódott kártya helyett. Az új kártya használatához legalább 5 napnak el kell telnie az előző kártya aktiválásához képest.