Közvilágítási hibabejelentés

Mit tegyek, ha közvilágítási hibát észlelek?

Amennyiben élet- és vagyonvédelmet veszélyeztető hibát észlel, kérjük, hívja hibabejelentés telefonszámunkat.

Közvilágítási hibát telefonon, online ügyfélszolgálatunkon vagy applikáción keresztül (jelenleg 59 településen) jelenthet be. A pontos hibafeltárás miatt kérjük lépjen, és válasza ki a hiba típusát.

hibabejelentes

Felhívjuk figyelmét, hogy a szolgáltatási területünkön lévő településeken nem minden esetben az E.ON az illetékes a közvilágítási hibák elhárításában.

Most ön is segíthet a hiba gyors elhárításában

Az E.ON kiemelt hangsúlyt fektet közvilágítási hálózatának karbantartására, valamint a fellépő közvilágítási hibák gyors javítására. Ezért fejlesztett ki társaságunk egy új, mobil eszközön használható alkalmazást, amellyel ügyfeleink bejelenthetik a közvilágításban tapasztalt meghibásodást, azokról a településekről ahol társaságunk javítja a közvilágítást. 

Az alkalmazás már ingyenesen letölthető iPhone, Windows és Android készülékekre, akár azonnal az alábbi QR kódok beolvasásával.

iPhone mobile alkalmazás

iphone

Windows mobile alkalmazás

windows

Android mobile alkalmazás

android

Legyen szó kiégett izzóról, sérült lámpatestről, vagy bármilyen megrongált és emiatt veszélyessé váló eszközről, az alkalmazáson keresztüli hibajelzés segítségével az E.ON szakemberei még rövidebb időn belül tudomást szereznek a problémáról, így gyorsabban elkezdhetik a hiba elhárítását, javítását.

A Közvilágítási hibabejelentő applikáció használata rendkívül egyszerű és gyors, hiszen az alkalmazás érzékeli (GPS koordináták segítségével), hogy pontosan hol van bejelentő, honnan küldi a hibabejelentést, így csak a hiba jellegét kell pontosítani néhány fotó és beazonosítást segítő adat beküldésével.

Egy gyors regisztráció után – amit elegendő egyszer megtennie – az alkalmazás már használható is. Amennyiben a GPS koordináták alapján olyan területen tartózkodik, ahol a szolgáltatás igénybe vehető és közvilágítási hibát észlel, csak készítsen egy fényképet az alkalmazás segítségével, adja meg a hiba beazonosításához szükséges információkat, hogy ezzel is könnyítse a hibaelhárítást. Ha épp nincs a bejelentés helyszínén rendelkezésre álló adatkapcsolat, akkor a legközelebbi kapcsolódásnál akár WIFI, akár mobil internet segítségével az applikáció elküldi a bejelentést.

Az alábbi településeken vehető igénybe jelenleg a szolgáltatás:
Abádszalók, Adony, Badacsonytomaj, Baktalórántháza, Balatonföldvár, Bonyhád, Celldömök, Dévaványa, Devecser, Dombrád, Dorog, Ercsi, Esztergom, Fertőd, Fertőszantmiklós, Gárdony, Gyomaendrőd, Herend, Ibrány, Jánossomorja, Kemecse, Kenderes, Kunhegyes, Letenye, Mágocs, Mándok, Máriapócs, Nádudvar, Nagyhalász, Nagykanizsa, Nyergesújfalu, Nyíregyháza, Nyírlugos, Nyírtelek, Őriszentpéter, Pannonhalma, Pápa, Polgár, Polgárdi, Pusztaszabolcs, Püspökladány, Rácalmás, Rakamaz, Rákóczifalva, Répcelak, Simontornya, Sopron, Szeghalom, Szombathely, Tét, Tiszaföldvár, Tiszavasvári, Vaja, Vámospércs, Vasvár, Vép, Zalalövő, Zalaszentgrót, Zamárdi